Friday, April 18, 2014

Cinta Itu Buta

Mansur: Endi yo toko seng dodol boneka ndek sekitar Wiyung kene, aku tau ndelok onok loh!
Aku: Yo tutup cuk bengi-bengi!
Mansur: Digolek'i sek tah. Aku kate nggolek boneka gawe cewekku iki, mumpung onok duwek.
Aku: Cuk! Aku iri! Aku yo pengen nukokno cewek boneka. Sayange sek jomblo!
Mansur: Wah yo iyo seh! Salahmu jomblo! Aku pingin nggolek seng gak terlalu larang. Budgetku mek seket ewu.
Aku: Nggateli cuk!
Mansur: Cuk seng penting berkesan. Masalah'e bukan mahal-murahnya hadiah, tapi sering-nggak-nya kita ngasih'e. Percuma mahal kalo ngasih'e setahun sekali. Bener toh?
Aku: Iyo se. Tapi lek gawe cewek yo gak popo se cuk mesisan larang.
Mansur: Jancuk aku biyen yo tau nukokno cewekku sampek entek rong-atus ewu! Cuk!
Aku: Hahaha iyo ta? CINTA IKU ANCEN BUTA!
Mansur: Iyo cuk! BUTA! Lek wes cinta iku kene MEREM! Gak tau MELEK wes, MEREM TOK!!!

Cakap-cakap tak penting di atas motor bersama Mansur, teman satu kos yang sedang sibuk menempuh skripsi tapi tetap menyempatkan waktu membelikan boneka untuk pacarnya. Pelajaran yang bisa diambil: love is blind ~ cinta itu memang buta, ya?

No comments:

Post a Comment